vilmaochvictoria

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

bad+sol = PERFEKT !

Perfekt dag idag jag badade 7 gånger tror jag sen va jag juh oxå och gjorde andra saker med Ebba,Fredrika :) ^^

Ebbas blogg: http://bunnyjump.blogg.se/  

I jul kommer bloggningen bli mycket mycket bättre för då kanske jag får en ny mobil ( tex iphone :) )

och då kan jag ta mycket mer bilder och allt !


  // Vilma Munther

 
 
Emma Janson

Emma Janson

24 juli 2012 22:55

sv: ja jag har bytt nu en del den senaste tiden men förhoppningsvis lyckas jag stanna kvar på denna blogg nu ett tag ;)
och tack så hemskt mycket! :D
kram!
/Emma♥

http://eemmajanson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 3 november 2012 18:46

Hej hej det är jag Victoria som skriver har varit på badhuset idag med Alexandra as kul va det har inte ätit. En men ska göra det..:)...

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 29 oktober 2012 20:20

Vi bloggar bara när vi känner för det , tex när vi två är osv aja ni fattar väl :D Vi kan köra en dagens sen och frågestunden som vi aldrig svarade på :DD Så det blir väl nice :DD Aja hörs mer senare ikväll :DD     Gamla bilder ... :DDD ...

Grej alla små fina,idag så är vi på cup i Sverige haha aa klockan är halv tolv nu ska sova och gå upp kl:07.30 bay...

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 29 september 2012 09:13

Hej! Aa ni ser ju rubriken..idag ska jag va med Vilma och vi ska gunga tror jag fota och blogga hej då...

Av Vilma Munther Victoria Bieber - 28 september 2012 17:49

Hej alla nu ska jag Victoria börja blogga igen !!!! Ska bli kul aja idag har jag inte gjort ett skit ;)men lite kort bara uppdaterar lite mer senare... Heerå...

Presentation


vi är två tjejer på 12 vintrar, i vår blogg kan du läsa om vår framtid och vad vi gör på vår fritid och vi tipsar också om tex kläder och smink :D hope u like it

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tycker ni är bäst :o ?
 Justin Bieber
 One direction
 Ulrik Munther
 Gandalf
 Annan
 Ingen...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vilma o Victoria

kärlek

<3

Vilmas idoler

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards